هفت عنصر اصلی تجهیز سالن کنفرانس ( بخش اول )

از دفتر کار تا اتاق کنفرانس، شیوه کار ما با سرعت در حال تغییر است. امروزه بیشتر شرکت های مدرن اجازه می دهند تا کارکنان از راه دور کار کنند تا کاهش رفت و آمد و ایجاد تعادل کار و زندگی بیشتر شود.

همچنین برای تمرکز بیشتر بر روابط و همکاری با همکاران برای ارائه یک راه حل جامع و پیشرفت، مشتریان در اولویت قرار دارند. فناوری اتاق جلسه مناسب و استفاده از تجهیزات پیشرفته در یک سالن کنفرانس، امکان اتصال بدون درز بین همه این افراد را فراهم می کند. نه تنها باعث ایجاد ارتباط در سطح عمیق تر از لحاظ سیستم صوتی می شود، بلکه به عنوان یک ابزار صرفه جویی در هزینه با کاهش هزینه های رفت و آمد نیز عمل می کند.

برای به دست آوردن نتایج بهتر و پیشرفت در تلاش های مشترک و به حداکثر رساندن بهره وری ، چند بخش کلیدی برای تجهیز اتاق های کنفرانس و استفاده از سیستم های صوتی و تصویری وجود دارد.

ما در این مقاله به هفت عنصر اصلی که برای تجهیز سالن کنفرانس خود نیاز دارید تا محل کار خود را به روز و مدرن کنید، اشاره   می کنیم.

  • صفحه نمایش

اولین چیزی که مردم هنگام رفتن به اتاق های کنفرانس متوجه می شوند سیستم نمایشگر است. این بخش، بخش صوتی تصویری اتاق کنفرانس است و یکی از ابزارهای همکاری و تعامل اصلی شما است. این صفحه نمایش شما را قادر می سازد تا همکاران خود را در مکان های دیگر، نمایش ها و اطلاعات ارسالی از صفحه نمایش لپ تاپ ها، تبلت ها و گوشی های هوشمند را مشاهده کنید.

شرکت هایی نظیر سامسونگ، شارپ و NEC هر یک از این بازی ها را در دست دارند و در حال توسعه نمایشگرهای پیشرفته ای هستند که متناسب با نیازهای مختلف هستند. سیستم 4K UHD در حال حاضر یک استاندارد پیشرفته در تکنولوژی صفحه نمایش است، اما یک صفحه نمایش به تنهایی لزوماً به معنی نمایش تصویر 4K UHD نیست. پهنای باند و محتوا نیز می توانند کیفیت تصویر را تحت تاثیر قرار دهند.

نمایشگرهای تک انتخابی برای بسیاری از اتاق های کنفرانس کوچک است. نمایش های دوگانه یک گزینه محبوب هستند، مخصوصا برای شرکت هایی که با کاربران متداول ویدئو کنفرانس برقرار می کنند. این صفحه نمایش دوگانه یا حتی سه گانه صفحه نمایش و کنفرانس ویدئویی اجازه می دهد تا همه کاربران اطلاعات خود را به راحتی به اشتراک بگذارند.

هنگامی که یک تماس ویدئویی از طریق ویدئو کنفرانس برقرار می کنید، باید قابلیت تصویر در تصویر را در سالن کنفرانس خود داشته باشید. این بدان معنی است که شما می توانید بین مشاهده محتوایی که به اشتراک گذاشته شده یا افراد دیگر در تماس ویدیویی (که همچنین به عنوان سمت دور نامیده می شود) را در نمای بزرگ انتخاب کنید. محتوا اغلب برای صفحه نمایش بزرگ انتخاب می شوند. از آنجا که به طور معمول مکالمه جلسه را هدایت می کند. هر کدام که در نمای بزرگ نیست، در یک مربع کوچک در پایین صفحه نشان داده می شود. از آنجا که محتوا معمولاً در نمای بزرگ است، افرادی که در تماس هستند در یک قاب کوچک نمایش داده     می شوند. در اتاق های کنفرانس، این گزینه می تواند یکی از مزایای اصلی کنفرانس های ویدئویی باشد.

صفحه نمایش دوگانه یک راه حل برای نمایش تصویر در تصویر است. شرکت کنندگان در جلسات، هر دو محتوای ارائه شده و دیگر شرکت کنندگان ویدئو را مشاهده می کنند و هر یک در صفحه نمایش خودشان قرار دارند. به جای انتخاب بین محتوا و افراد، می توانید هر دو را به وضوح ببینید.

چهارشنبه, 16 مرداد 1398 16:24 خواندن 66 دفعه

Copyright © 2017- ® تمامی حقوق برای گلدویژن محفوظ است